Managed Voice

Al uw telefoonverkeer centraal geregeld.

Aanvragen

DELTA Zakelijk biedt volop mogelijkheden voor telefonie bij uw internetabonnement. U kunt uw Flexpakket gratis uitbreiden met een vaste telefonielijn, indien gewenst met nummerbehoud. Kiest u voor een Flexpakket + Business Pack, dan beschikt u zelfs over twee telefonielijnen. De Business Essential en Business Premium abonnementen zijn optioneel te voorzien met Managed Voice.

Achter ieder nummer schuilt een wereld aan mogelijkheden

Met Managed Voice van DELTA Zakelijk heeft u een flexibele en schaalbare telefonie-oplossing voor nu en in de toekomst. U hoeft niet meer te investeren in een dure telefooncentrale, maar maakt gebruik van een innovatieve virtuele telefooncentrale in een beveiligd datacenter. U betaalt maandelijks een lage abonnementsvergoeding per gebruiker en beschikt altijd over de nieuwste faciliteiten.

Flexibel en Schaalbaar

Managed Voice is al voordelig vanaf 1 gebruiker en past zich gemakkelijk aan als uw organisatie groeit of krimpt. Ook meerdere vestiging kunnen in een gesloten telefoonsysteem met elkaar gekoppeld worden.

Kostenbesparing

Met Managed Voice belt u over internet tegen aantrekkelijk lage belkosten. U hoeft niet zelf te investeren in een eigen dure telefooncentrale, de telefooncentrale is onderdeel van de dienst en staat in de cloud.

Betrouwbaarheid

DELTA Zakelijk beheert, configureert en onderhoudt uw centrale en zorgt ervoor dat u bereikbaar blijft. In geval van een calamiteit worden de telefoondiensten naar een andere beveiligde locatie gerouteerd zonder dat u daar iets van merkt.

Aanvragen

Functionaliteiten

Managed Voice van DELTA Zakelijk biedt alle mogelijke functies die u van een hedendaagse telefooncentrale verwacht. Een greep uit de mogelijkheden:

  • Oproepen snel doorverbinden naar collega’s of externe nummers.
  • Oproepen gemakkelijk overnemen vanaf andere toestellen
  • Slim gebruik maken van belgroepen, keuzemenu’s en wachtrijen
  • Persoonlijke en bedrijfs-voicemailboxen met email mogelijkheid
  • Flexwerken via hotdesking: inloggen en klaar
  • Tegelijkertijd inloggen op een vaste en draadloze toestel via twinning
  • Click-to-Dial applicatie om te bellen vanaf de computer
  • Bij oproepen direct klantgegevens inzien dankzij een CRM-koppeling